Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  ZvOOn Chrome-at

Daca folositi Google Chrome veti putea vedea blogul exact cum trebuie. Daca nu atunci...ghinion. Din pacate am auzit ca foarte multa lume inca foloseste IE.

Daca folositi IE atunci incercati sa faceti update la ultima versiune si sa selectati din dreptul barii de navigatie :"Compatibility Mode". Ca sa beneficiati de toate aspectele blogului. Pentru Firefoz aspectul ar trebui sa fie identic cu cel de la Chrome. Daca nu stiti de unde sa luati Chrome am pus un link permanent catre adresa de download. Il gasiti in partea de sus a blogului.

De asemenea este importanta si rezolutia eu am creat acest blog pentru o rezolutie de 1280x800, datorita faptului ca aceasta este rezolutia la care lucreaza laptopul meu. In plus Chrome este mult mai usor de folosit avand integrata o bara pentru google search combinata cu cea de navigatie.

Cu un design simplistic si toate optiunile necesare pentru o navigare usoara si fara probleme Google Chrome este, in opinia mea, cel mai bun browser de pe piata la ora actuala. Desi este numai in varianta BETA.



Postari asemanatoare



0 comentarii



COMENTEZI?!