Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Nokia 5800:Ferrari World Championship


Tocmai am gasit un nou joc pentru 5800 care se comporta foarte bine. Jocul este creat de Gameloft si este in format JAVA.

Masinile se controleaza usor si puteti sa jucati un campionat. Aveti de ales intre doi piloti de la Ferrari si mai multe piste. Spre deosebire de majoritatea jocurilor, acesta este chiar interesant desi masinile pe care le puteti conduce sunt doar de F1.

Grafica este foarte bine reusita iar masina se avariaza daca va loviti de ceilalti. Asa ca aveti grija sa nu va loviti prea des pentru ca s-ar putea sa va lase bolidul cand va este lumea mai draga.

Jocul l-am gasit pe mobicreed.com nu stiu daca este freeware dar nu cere inregistrare. L-am pus si eu pe blog daca doriti mai multe informatii intrati pe :mobicreed.com. Puteti sa il luati dand click! pe imaginea de mai jos sau urmand linkurile de mai sus.




Postari asemanatoare



0 comentarii



COMENTEZI?!