Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Batranete vs Tehnologie

Azi am vazut un lucru care mie personal mi se pare ciudat. Un om de vreo 60-70 de ani vorbea la un E90. 

Ce ar putea sa faca un om de varsta aia cu un telefon asa de performant? Nu inteleg de ce unii oameni irosesc banii pe lucruri care nu le vor intelege niciodata. In Romania se poarta moda cu tehnologia la varste inaintate. Desi nu stiu sa raspunda la ele, totusi dau banii pe ele... mai bine ar cumpara medicamente. Macar asa te tii in viata, pentru ca la varsta aia cam asta e scopul.

Nu am nimic cu oamenii dar exista atatea telefoane scumpe care nu sunt asa de performante si se axeaza pe design, nu pe functionalitate. Cumpara domne' unul din ala, macar sa sti sa raspunzi. Sa cumperi un astfel de telefon la varsta aia este ca si cand ai cumpara un Ferrari. Un lucru prostesc si o risipa de bani. 

Nu il vei intelege niciodata si nici nu vei invata sa il folosesti, pentru ca nu ai timp.

Postari asemanatoare



1 Comentariu

  1. Unknown on 23 mai 2009 la 12:10

    pfff...o fi crezut ca-i telecomanda de la tv....eu ma chinui sa-mi invat bunica sa raspunda la un telefon nokia slabutz de o sapt si nu reusesc...am vazut eu si batranele la 80 de ani in jeepuri:)

     


COMENTEZI?!