Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Wi-Fi Craiova


Care sunt retelele de wi-fi gratis in Craiova? Pai, am gasit o lista destul de lunga, dar majoritatea sunt in baruri sau restaurante. Din ce am gasit pe net pana acum, este o lista destul de lunga cu localurile care ofera wi-fi gratis.

Alte locuri unde puteti gasi este Calea Bucuresti. Un adevarat  nucleu de retele este chiar la Orange Shop, aproape de Kubik unde am gasit vreo 10 retele. Dar doar vreo 3 sau 4 erau fara parola.

Daca va aflati in zona Garii atunci aveti wi-fi de la SpeedFood. Puteti gasi wi-fi si la Medicina sau Automatica. Mai mult, in facultati sau in camine am gasit o retea destul de buna de wi-fi

Pe la Institut avea Evergreen, dar acum nu mai are deloc iar in Craiovita ar fi la Niela. In magazinele Real si Pic mai sunt retele de wireless, dar cea din Pic nu merge tot timpul bine.  Am reusit sa ma conectez pentru scurt timp insa am pierdut semnalul imediat. Langa Scoala 39 aveti wireless de la Pizza Ibiza

Mai puteti gasi sute de alte retele private care nu au parola. Eu unul am gasit o groaza in Rovine. Asa ca daca nu aveti net pe telefon puteti sa imprumutati de la vecini.

Postari asemanatoare



0 comentarii



COMENTEZI?!