Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Cinema 3D in Craiova


Stiati ca... in Craiova se afla un cinema 3D?! Eu azi am aflat. Sala de cinema este in spatele magazinului Mercur.  Chiar sunt curios cum se vede un film in 3d si care este diferenta intre un film normal si unul 3D

As vrea sa il vizitez cat de curand insa astept un film care merita vazut, momentan au un film care a fost acum un an pe HBO si nu merita 20 RON, sa vad ce am vazut deja 3D sau nu. Sper sa aduca cateva din noile productii de la Hollywood. Se zvoneste ca in cativa ani mai toate filmele vor fi in format 3D, inclusiv viitorul film Shrek.

Postari asemanatoare



1 Comentariu

  1. Anonim on 8 decembrie 2009 la 13:51

    nu mai este cinemau acolo aste un magazin de rochi de mireasa am fost eu acolo pe 7 decembrie si nu mai este nici un cinema

     


COMENTEZI?!