Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Craiova:Staţia NESCAFE


Ştiu că pare un pic cam reclamă, dar nu este. Vruiam doar să vorbesc despre staţia de autobuz din zona Rotonda, amplasată pe Calea Bucureşti

Mie, cel puţin, mi se pare o idee foarte bună, mai ales dacă mă gândesc la staţia care era inainte. Nu ştiu dacă a fost ideea primăriei sau a celor de la NESCAFE, dar a fost una bună. Cei din urmă se aleg cu o reclamă foarte inteligentă iar oamenii cu o staţie unde pot aştepta autobuzul comfortabil şi adăpostiţi de intempelii.

Părerea mea este că ar trebui modernizate  toate staţiile de autobuz iar dacă se găsesc sponsori pentru aşa ceva cu atât mai bine.

Postari asemanatoare



2 comentarii

  1. Unknown on 17 aprilie 2009 la 19:23

    pfff....asta chiar nu am vazut...prea tare...

     
  2. Alex on 18 aprilie 2009 la 22:44

    da e super

     


COMENTEZI?!