Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Nokia 5800 Xpress Music

Noul touchscreen de la Nokia a avut lansarea de curand si in Romania. Nokia 5800 promite mult cu un GPS integrat si camera de 3.2 Megapixeli. Un neajuns este memoria integrata mica de doar 80 de MB dar cardul de 8 GB inclus in pachet este plus. Ar fi fost prea frumos sa il faca cu memorie integrata de 8 GB. Ecranul este generos si functioneaza pe o rezolutie de 640x360 si filmeaza la o rezolutie de 640x480.Sistemul de operare este Symbian OS v5 acelasi ca pe N97. Pentru GPS au folosit Nokia Maps Touch. Azi am cumparat si eu unul de abia astept sa vad ce poate cu adevarat...sunt foarte curios mai multe detalii in timp...

Postari asemanatoare



2 comentarii

  1. Unknown on 5 martie 2009 la 09:24

    nu-mi cumperi si mie 1?:D vreau si eu d-asta da costa cat un laptop =))))

     
  2. Alex on 5 martie 2009 la 17:59

    din pacate nu dispun de fonduri nelimitate

     


COMENTEZI?!