Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Cel mai bun serial...poate

De ceva timp ma tot gandesc cum ar arata un top al celor mai bune sriale pe care le-am vazut de-a lungul anilor. Problema in alcatuirea acestuia a fost aceea a celui mai bun serial, luna asta era unul cealalalta era altul. Si tot gandindu-ma care ar fi numarul unu am trecut prin sita mai toate serialele posibile si in timp ce ma tot gandeam mi-a venit si raspunsul. Din toate aceste seriale era unul care a indurat vreme de 20 de ani si care a fost prezent si pe timpul copilariei mele. Nu, nu este vorba despre " Days of Our Lives" ci despre nimeni altul decat "The Simpsons". Desi este o anmatie si poate multi o considerati copilareasca atunci va inselati si inseamna ca nu ati vazut nici macar un episod. Serialul este de fapt o satira despre stilul de viata american. Familia Simpsons este in viziunea creatorului familia americanului tipic care traieste visul american. Umorul este unul aparte si umai daca privesti cu atentie observi ca subiectele tratate de producatori sunt multe si diverse de la politica la filme si muzica. Toate problemele si dificultatile cu care se intampina o familie tipica apar in sanul acestei familii. Fiecare personaj reprezinta un stereotip nu o sa incep sa fac o lista pentru ca ar fi prea mare asa ca daca sunteti curiosi incercati sa va uitati la serial. 



Postari asemanatoare



0 comentarii



COMENTEZI?!