Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Cu si despre...filme...

Una dintre cele mai comune intrebari care le auzi in timp ce privesti un film este:DA DE CE?!? De obicei eu am un raspuns cat se poate de logic: Pentru ca asa a vrut scenaristul. Nu inteleg o astfel de intrebare... ce rost isi are la un film unde sansele sunt ca sa fie fictiune. De fapt asta face un film interesant intrebarea : si daca...? Cand privesti un film nu trebuie sa il privesti obiectiv, tot farmecul dispare... trebuie sa te implici putin... putin am zis, nu sa incepi sa strigi la ecran si sa jignesti personajele negative. Un film trebuie trait ca un meci de fotbal atunci cand joaca echipa ta, daca te uiti doar la trecerea timpului atunci pierzi esenta. Nu trebuie sa incerci sa faci o logica din ceea ce se intampla ci sa accepti. Din acest motiv Premiile Academiei de Film sau OSCAR mi se par total incorecte ar trebui date pe baza votului din partea audientei nu din partea unor persoane care stau sa disece firul in patru. Bine, hai nu chiar toate categoriile dar macar la categoria Cel Mai Bun Film ar trebui lasat publicul sa il aleaga. Fiecare om prefera un gen anume si ar trebui lasat sa vorbeascasi sa isi sustina punctul de vedere in privinta celui mai bun film care l-a vazut el in decursul unui an. Un om obisnuit nu ar face diferenta dintre un actor bun si unul mediocru dar in privinta unui film poate sa isi de-a cu parerea pentru ca de obicei ne sustinem parerea pe baza impresiei de la sfarsit cand un film te lasa cu un sentiment de exaltare. Personal nu am vazut Slumdog Millionaire dar va pot spune de acum ca cel mai bun film care l-am vazut anul asta a fost The Dark Knight. Christian Bale este nascut pentru rolul lui Bruce Wayne/Batman iar prestatia regretatului Heath Ledger/Joker a fost extraordinara. Nici Jack Nicholson nu a jucat rau dar Heath a fost exact cum mi-am imaginat ca ar arata si s-ar comporta Joker, desi l-am privit cu rezerva pentru ca de obicei continuarile au dezamagit pana l-a sfarsit m-a surprins. Si sincer pana la OSCAR nici nu am auzit de Slumdog Millionaire... Oricum anul 2008 a fost unul reusit pentru filmele cu "superputeri" pentru ca in sfarsit au ales personajele perfecte pentru rolurile pe care le joaca in special cei de la MARVEL care au mai avut incercari dezastroase in trecut(Dolph Lungren in rolul lui Frank Castle/Punisher). Vizionari placute...

Postari asemanatoare



0 comentarii



COMENTEZI?!