Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Filme noi si vechi

Din ce am văzut în ultimul timp majoritatea parodiilor au cam devenit anoste. Acum câteva zile m-am apucat să mă uit la Hot Shots. Şi in timp ce ma uitam am realizat că nu am mai văyut o comedie aşa de reuşită de ceva timp. Nici măcar seria Scary Movie nu se ridică la nivelul lui Hot Shots dar în special filmele de genul acesta din ultimul timp. Poate e şi criza de vină actorii buni ne mai fiind interesţi de roluri de genul acesta cum a fost Charlie Sheen de rolul din Hot Shots. Au început parcă să împingă totul la extrem şi cred că asta dăunează. Poate ar trebui să mai ia o pauză poate au mai multă inspiraţie mai târziu. Dacă doriţi să vedeţi un film de comedie încercaţi Hot Shots. A da poate îl ştiţi mai bine sub numele de Formidabilii... sau cum îl mai traduc pe la televizor zilele astea.

Postari asemanatoare



0 comentarii



COMENTEZI?!