Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Romania&Criza

Romania este in criza...dar criza nu este ceva nou pentru noi.De fapt Romania este in criza de mult.Cum sa nu fi in criza cand sistemul nostru educational este la pamant?Cum sa nu fi in criza cand omului ii este frica sa mearga la medic?Cum sa nu fi in criza cand oamenii prost pregatiti ocupa locuri vitale pentru binele tarii?Cum sa nu fi in criza cand nu exista mucitori calificati?Chiar a trebuit sa treaca atatia ani pana cand sa se observe toate neregularitatile care se intampla in tara asta?Politicienii sunt speriati de reactia oamenilor;numarul grevelor a crescut.In cativa ani au fost mai multe proteste decat am vazut in toata viata mea.Abia acum vorbesc despre lucrurile pe care le traim noi zi de zi...si se rezuma la vorbe ,de ce nu se iau masuri?Romania este o bomba cu ceas care se pregateste in orice moment de o implozie.Criza economica este la noi de cand ma stiu de asta nu se simte asa puternic ca in alte tari.Cum sa mai percepi ceva cu care ai trait toata viata?Este ca o boala cronica.Toata lumea vorbeste de coruptia in Romania ,pai daca am incatusa toti omanenii corupti nu am avea destule puscarii; mai bine am trimite afara oamenii care nu sunt corupti si am ridica un zid in jurul tarii.Generatiile care au trait inainte de '89 au invatat un singur lucru:sa munceasca.Iar astazi noi traim din ce au construit ei atunci,nu am fost in stare nici sa pastram.Nu mai avem industrie, majoritatea fabricilor din Romania au fost falimentate.In 19 ani in Romania nu s-a putut ridica un baraj ca sa nu fie inundate casele din satele de langa Dunare.Am inalturat un regim in care ni se spunea ce sa facem cu unul in care nu ai alta optiune.Care este diferenta?
In continuare puteti urmari un reportaj care confirma ce am spus mai devreme.

Postari asemanatoare



0 comentarii



COMENTEZI?!