Blogul s-a mutat la http://calarasu.eu/blog.
Bookmark and Share

  Metoda de copiat

De saptamana asta a inceput examenul de Bacalaureat, si au inceput sa apara stirile despre metodele de copiat folosite de elevi.

Metode care le stim cu totii, dar azi am mai gasit una care nu o stiam sau care cel putin mi se pare interesanta. Metode de care am scris si eu AICI.

Cel care a descoperit sau a auzit de ea a facut si un mic tutorial video.

Daca sunteti in pana de idei si aveti nevoie de cateva formule rapide puteti incerca metoda de mai jos.

Desi este una destul de greu de pus in practica mai ales de necunoscatori. Este si una care nu permite decat stocarea unor formule sau a unor texte relativ mici.

Ca sa copiezi un roman ar fi nevoie de cel putin un bax.





Technorati Tags: ,

Postari asemanatoare



0 comentarii



COMENTEZI?!